Friday, August 3, 2018

හොල්මනක්ද?



මොකද්දේ සද්දෙ සාලෙන් ඇහෙන? අර අර සැටියෙ ලෙදර් එක පොඩි වෙන සද්දෙ නේද? අද ගෙදර කවුරුත් නෑනෙ. මං විතරනෙ ඉන්නෙ. ඔන්න ඒ පාර කුස්සිය පැත්තෙන් ඇහෙනව. මේ ගෙදර මීයො පූසොත් නෑ. ඒ පාර නැවතුනා.

දවල් කාලෙ විවිධ වස්තූන් උරා ගන්නා ශබ්ද රාත්‍රී කාලයේ යළි පරිසරයට නිකුත්වෙනව කියල මොකක් හරි තියරියක් තියෙනවද? එහෙම දෙයක් වෙන්න බැරිද?

ඔන්න ආයෙ. නිකන් කවුද චඃ කියල කිව්ව වගේ නේද? ටීවි එකත් ඕෆ් කලා. අපරාදෙ මට තිබ්බෙ කාමරේ දොර වහගෙන නිදා ගන්න. එක පාරටම පැනල දොර වහල දානවද? දොර තියෙන්නෙ ටිකක් ඈත.


නෑ. මං කාමරේ නෑ වගේ ඉන්න ඕනෙ. මං නිදා ගන්නව. නින්ද යන්නෙත්නෑ .


ඔන්න දැන් නිකන් කාපට් එකේ ඇවිදිනවද කොහෙද? ඔහොම්මම කාමරේටත් එයිද? මං බලාගෙන ඉන්නෙ දොර දිහා. ආවොත් මොකෝ කරන්නෙ ?. ඇස් වහගෙන ඉන්න හිතෙන්නෙත් නෑ.ඇරගෙනම ඉන්නව. ඔන්න ආයෙත් නතර වුනා වගේ.


මට හොඳටම විශ්වාසයි සාලෙන් ඒ සද්ද ටික ඇහුන කියල. දැන් වෙලාව කීයට විතර ඇතිද? එකට දෙකට විතර.


ආයිත් ඔන්න කවුද "හම් " කිව්ව වගේ ඇහුන. මොන ඉලව්වද්ද මේ? මේක ටිකක් පරණ ගෙයක්. කවුද දන්නෙ ගෙට තණ්හාවෙන් මැරිච්ච කෙනෙක් හිටියද කියල?බුද්ධාගමේ කියන දේ බොරු නෙමෙයි නේ!


එළිවෙනකම්ම මෙහෙම ඉන්න වෙයිද? එක්කො එන එකෙක් එනවකො දොර ළඟට මට පේන්නම.

දැන් දැන් සුදුපාට ඇඳගත්ත කවුරුහරි කාමරේට එබෙයි. ඇවිල්ල මගේ කකුලෙන් ඇද්දොත්? කකුල් ශීට් එකෙන් වැහිල තියෙන්නෙ. ඒ හින්ද ප්‍රශ්නයක් නෑ. ඒ මොකාට හරි මාව පෙනෙයිද? මං හෙල්ලෙන්නෙ නැතුව ඉන්නව. අන්න ආයෙත් කාපට් එකේ මොකද්ද ඇතිල්ලෙන සද්දෙ.


මොකෙද්ද ලබ්බෙක් සයිලන්සරේ කඩාගෙන පාරෙ ගියා මේ අස්සෙම. ඌටත් මේ වෙලාවෙම යන්න ඕනෙනෙ උනා ගේ ඉස්සරහින්.

අන්න ආයෙත් සැටියෙ ලෙදර් එක කිටි කිටි ගෑව. ඔන්න දැන් නැගිට්ට. දැන් නම් කාමරේට එනව. මට කෙලින්ම දොර පේනව. සුදුපාට හරි අඳුරු ඡායාවක් වගේ එකක් දැන් දැන් දොරෙන් එබෙයි.

මගේ කන් අඩි වල ලේ පිරිල වගේ. හාර්ට් බීට් එක කණට ඇහෙනව.ඔන්න එනව. දැන් පෙනෙයි.

"හුහ්". මොකද්ද ඒ එළියක් ගියේ කාමරේ ඇතුලෙන්. පාරෙ වාහනයක් ගියා. ඒක මිසක්. එළිවෙනකම්ම මේ බූතයා එක්ක ඉන්නද? දැන් තුනට විතර ඇති. ඔරලෝසුවෙ තප්පර කට්ට දුවන සද්දෙත් මට ඇහෙනව.

එක්කෝ මං පාඩුවෙ නිදා ගන්නව.

මං ආනාපානසතියෙන් සිත සහ කය සැහැල්ලු කර ගන්නව.

ඉක්මනට මට නින්ද යනව නම්! නින්ද යන්නෙත් නෑ. එළි වෙන්නත් තව වෙලාව ගොඩාක් තියෙනව.

3 comments:

gayank said...

Good work bro, keep it up

රසික සූරියආරච්චි - Rasika Suriyaarachchi said...

ඔය කාලෙට ඔහොම තමයි බ්‍රෝ

Anushka Thilakarathne said...

අනේමංදප්ප බයත් හිතෙනව...